Nissan vejhjælp

Nissan Assistance

Tlf.: +45 70 14 01 47

Nyd godt af Nissan Asisstance i hele den periode, hvor din bil er omfattet af fabriksgarantien!

Basis services:

1. Telefonisk support
Hvis du kommer ud for et mindre problem med din bil, vil vores medarbejdere gøre deres bedste for at løse problemet over telefonen.

2. Reparation på stedet
Hvis problemet ikke kan løses over telefonen, sendes en af vores Nissan Assistance-biler ud til dig så hurtigt som muligt. Vores mekanikere hos Nissan Assistance kan løse mange problemer på stedet, så du kan fortsætte din tur med det samme.

3. Bugsering af bilen til nærmeste Nissan Forhandler
Hvis din bil ikke kan repareres på stedet, transporterer vores vejhjælp dig og din bil til den nærmeste Nissan-forhandler, hvor vores mekanikere undersøger din bil.

 

Ekstra services:

Og vores hjælp stopper ikke med det. Hvis din bil ikke kan repareres samme dag, vil vores vejhjælpsservice enten sørge for transport, så du kan fortsætte din tur, eller logi i op til 3 dage, hvis du vælger at vente på, at din bil bliver repareret.

1. Fortsættelse af turen
Nissan Assistance hjælper dig og dine passagerer med at fortsætte jeres tur eller vende hjem. Vi hjælper dig også med at få din reparerede bil tilbage fra Nissan-forhandleren.

2. Erstatningsbil
Nissan Assistance stiller erstatningsbil til rådighed i op til 3 hverdage, så du fortsat er mobil, mens din bil bliver repareret.

3. Logi
Hvis situationen opstår mere end 50 km. fra dit hjem, og du vælger at vente, mens din bil bliver repareret, sørger vi for logi og morgenmad til dig og dine passagerer i op til 3 hverdage.

4. Hjemrejse
Du skal ikke være bekymret, hvis du kommer ud for et problem, når du er udenlands, og din bil ikke kan repareres hos en Nissan-forhandler inden for 3 hverdage. Nissan Assistance kan arrangere hjemrejsen for dig, dine passagerer og naturligvis jeres bagage.

 

FAQ
• Jeg har været involveret i en trafikulykke. Kan jeg ringe til Nissan Assistance?
Naturligvis! Ulykke er også dækket af vores vejhjælp. Du er også berettiget til de førstnævnte basisservices og ekstra services.

• Hvad nu hvis jeg låser mine nøgler inde i min Nissan eller punkterer?
Du kan være helt rolig! Du er dækket af Nissan Assistance i forbindelse med alle små og irriterende problemer, der kan opstå når du er på tur: hvis batteriet er fladt, hvis du kører tør for brændstof, hvis du tanker forkert brændstof, hvis nøglen knækker, hvis du punkterer, eller hvis ruden bliver knust…

• Kan jeg også ringe til Nissan Assistance, når jeg kører i udlandet?
Nissan Assistance er paneuropæisk, så du og dine passagerer kan nyde godt af vores serviceydelser i over 40 europæiske lande.

 

Få et ekstra år med Nissan Assistance
Vi tager endnu et skridt for at styrke vores service: Hvis du får udført serviceeftersyn på et autoriseret Nissan værksted, kan du nyde godt af 12 måneders Nissan Assistance fra den dag du får udført serviceeftersynet – selv når fabriksgarantien er udløbet.

 

JEG HAR LIGE VÆRET UDE FOR EN ULYKKE ELLER ET HAVARI – HVAD SKAL JEG GØRE?

  1. Bevar roen, og parker bilen så sikkert som muligt.
  2. Sørg for at sikre området med en advarselstrekant, og tag din gule vest på, hvis du har disse ting i bilen.
  3. Sørg for, at alle (passagerer, forbipasserende mv.) er i sikkerhed og ikke er udsat for yderligere fare.
  4. Ring til alarmcentralen, hvis det er nødvendigt.
  5. Hav oplysningerne om din bil klar (stelnummer og registreringsnummer).
  6. Ring til Nissan Assistance: Brug QR-koden, eller ring op til nummeret på mærkaten.
  7. Oplys din bils placering (oplys om muligt nærmeste vejkryds).
  8. Oplys detaljer om problemet og dit telefonnummer, som du kan kontaktes på.