Vi søger en struktureret servicerådgiver

Salg hjemmeside


Vi søger en struktureret servicerådgiver til vores afdeling i Ballerup

Vi er en innovativ dynamisk virksomhed hvor værdier som tillid, oprigtighed og forandringsvilje er en del af vores forretningsgrundlag. Vi er passionerede for det vi laver og har konstant fokus på kvaliteten af den service vi udbyder, så vi sikrer vedvarende kunderelationer. Vi mener at menneskelige relationer og kvaliteter spiller en stor rolle, og at den sociale kapital i virksomheden er fundamentet for en sund virksomhed som præsterer gode resultater.

 

Vi tilbyder:
• Ansættelse i en vækstorienteret virksomhed med en positiv vinderkultur, hvor kompetenceniveauet er højt
• Ansættelse hos en af Danmarks førende Nissan forhandlere samt Mitsubishi forhandler
• En flad organisationsstruktur, med rig mulighed for indflydelse
• Passionerede & tillidsfulde kollegaer og en ledelse som fokuserer på den sociale kapital
• Gode muligheder for både faglig og personlig udvikling
• Attraktiv løn

 

Vi forventer:
 • At du har indgående kendskab til branchen og erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget vidtgående indsigt i fagområdet
• At du har relevant servicerådgiveruddannelse
• At du evner at analysere kundens behov for herved at tilbyde de bedste løsninger
• At du er vant til at arbejde med kundetilfredshed og kundeloyalitet
• At du har forståelse for at sikre og udbygge den gode kunderelation
• At du er rutineret i behandling af kundereklamationer
• At du har gode IT-kundskaber, er vant til at begå dig i flere forskellige IT systemer, er fortrolig med brugen af Microsoft Office pakken samt vant til at arbejde i DRACAR+

 

Personlige kompetencer:
 • At du har passion for dit arbejde og brænder for at skabe succes gennem dit arbejde
• At du arbejder selvstændigt, målrettet og er idé- og initiativrig
• At du er struktureret og har fokus på høj kvalitet i dit arbejde
• At du er vedholdende og først slipper en opgave når den er løst
• At du som person er tillidsskabende, har empati for dine omgivelser og har et godt humør
• At du trives i en virksomhed med stor dynamik og en udpræget konkurrencekultur
• At du ser muligheder fremfor begrænsninger og er udviklingsorienteret
• At du har forståelse for og giver plads til forskellighed både hvad angår kunder og kollegaer

 

Arbejdsopgaverne er bl.a.:
 • Daglig planlægning af arbejde herunder udfærdigelse af arbejdskort samt booking af arbejde
• Opfølgning på arbejde inkl. kundekontakt vedr. reparationer, afprøvning og efterkontrol af udført arbejde samt udlevering af færdigt arbejde
• Salg og fakturering af arbejde/ydelser og dertilhørende vejledning af kunder
• Behandling af kundereklamationer
• Garantibehandling i henhold til foreskrifter fra producenter
• Faglig rådgivning og tilbudsgivning til nuværende og fremtidige kunder i forretningen, via nettet, mail og pr. telefon
• Øvrige ad hoc opgaver

 

Spørgsmål:
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Eftermarkedschef Lasse Borg Koch Andersen på til. 39 53 54 60.

 

Ansøgning:
CV sendes til HR & Kommunikationschef Line Andersen på mail la@triobiler.dk senest 19/7 2019.